poniedziałek, 3 grudnia 2012

Sesja Anna Piątkowska



O to, moja pierwsza sesja zdjęciowa, która odbyła się 3 września 2011 o godzinie 7 rano. Za pośrednictwem portalu Maxmodels odezwała się do mnie przemiła kobieta Anna Piątkowska i zaoferowała sesję. Byłam zarówno podekscytowana jak i przerażona, czy dam radę. Zabrałam, ze sobą całą stertę ciuszków. Ania mnie umalowała podkładem Avon oraz cieniem Inglota. Rzęsy kupiłam w Holandii marki Max. Atmosfera na zdjęciach była bardzo przyjemna. Działałyśmy w okolicach Pergoli:)
 
Sukienka z Płockiego sklepiku koło Tigera:) oczywiście, że z wyprzedaży:)

Anna Piątkowska
Wrocław: Pergola 

 Gdyby, któraś z Pań była zainteresowana ubiorem:
Buciki Marki Quasi zdobyte na wyprzedaży w Galerii Wisła w Płocku około stówki:)
Kolczyki dostałam od przyjaciółki z Hiszpanii:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz